Tuesday, November 11, 2008

Hidup penuh senyuman

Salam.

Orang kata berperang yang paling besar dan susah adalah berperang dengan nafsu sendiri. Fokus aku untuk mencapai semua plan yang aku atur bertahun-tahun dengan susah payah sudah menampakkan jalannya..cuma yang pasti setiap apa yang kita harapkan, perlu didahului dengan tindakan..bagi aku, rase nye nak berperang dengan diri sendiri untuk menghapuskan satu persatu sifat amarah dan nafsu..hemm..aku akan cuba...

Senyuman akan kuukir sentiasa dibibir walau sukar manapun..kekadang tak boleh jugak senyum, bila marah..kelemahan aku..biasanya orang nampak remeh..aku nampak serius..itulah yg membuatkan aku selalu marah..tapi sekejap aje..sentiasa berdoa dan berzikir...harapan agar ianya akan menjadi sebati dalam diri...

Aku akan pastikan setiap pergerakan aku dirahmati Allah.....

No comments: