Monday, June 15, 2009

Pagi yang penuh dengan ketenangan....

Salam..

Dalam menempuh kehidupan ni, aku rasa hanya orang yang serius dalam melakukan apa sahaja yang dilakukan yang akan berjaya dan tahu apa itu erti kemanisan kejayaan...kekadang terpikir adakah aku ni terialu serius dalam memandang segala aspek kehidupan..tidak juga..aku akan serius bila memikirkan tentang bagaimana membina kehidupan yang berkualiti dan menambah nilai setiap hari yang aku tempuh..itulah aku...ada bahagian "keseronokan" dan being playful yang setiap orang akan rasa...itulah keadilan...

Bagi aku, untuk menempuh kejayaan bukan setakat bercakap kosong dan berangan sepanjang masa...bertindak..itulah bezanya dengan golongan yang hanya berangan dan berazam nak melakukan tapi akhirnya tidak juga membuahkan apa-apa....

Pagi ni pagi yang separuh indah tapi menginsafkan...hehe..satu permulaan...Alhamdulillah...

No comments: