Monday, December 15, 2008

Manusia Istimewa

Dalam kehidupan kita, kekadang tanpa disangka kita bertemu dengan orang yang tak diduga..macam pengalaman aku, berjumpa dengan orang istimewa yang banyak memberi nasihat dan panduan hidup amat aku hargai dan syukuri...ramai kawan-kawan yang selalu disisi memberi semangat ketika aku rase jatuh...terima kasih tak terhingga buat semua yang menyanyangi diri ini dan sentiasa memberikan ilmu dan kata pendorong dikala aku susah..walaupun kekadang mereka ingin menghulurkan bantuan, aku memang tak akan menerima kerana aku adalah aku yang sentiasa bekerja keras untuk kepuasan diri sendiri..buat manusia istimewa diluar sana, aku ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga yang akan ku kenang hingga ke akhir hayatku......................................................................................................Tina

No comments: