Thursday, December 11, 2008

Menuju ke hari ulangtahun perkahwinan yang ke 11..


Salam buat semua...


lagi 2 hari ulangtahun perkahwinan aku yang ke 11..dah 11 tahun rupanyer..banyak suka duka, onak duri aku lalui bersama suami aku...si pipit nama gelarannye..bukannye dia kecik macam burung pipit sebab nama dia hanaffy digelar pi..so, senang pipit..masa baru2 kenal dia ni cikgu silat aku...entah kenapa hati terpaut disebabkan oleh kehitamannye kot..hehehe..nampak macho...keh keh keh...adalah sebab sebab aku suka dengan suami aku..pada aku, hitam ni macho, nampak gagah macam pendekar...lagipun dia mengajar silat kan..so, makin nampaklah sifat seorang lelaki....dia adalah seorang lelaki yang jujur, ikhlas dan sayang kat aku...not perfect tapi aku yakin dia boleh membahagiakan aku...insya Allah..masih berdoa agar perkahwinan aku akan berkekalan hingga akhir hayat..selalunye hari ulangtahun ni taklah pegi mana2 tapi adalah wish..hadiah kadang2..yang pasti dah 11 tahun, aku rase tak sangka dah jauh perjalanan aku melayari perkahwinan...aku masih berusaha untuk menjadi isteri yang baik...sebab aku ni banyak kekurangan...salah satu garang macam singa..hehehe..biasalah...dapat mak garang..so, terikut2 kot...apa pun aku bersyukur dengan apa yang ada..semoga ianye akan menjadi pendorong dan semangat untuk aku terus berjuang...........


itulah cerita serba sket tentang hubby aku yang aku panggil abang...semoga abang akan terus kekal menjadi suami dan ayah yang baik buat kami semua...amin...



No comments: